HualienTentang pengubahKontraindikasi semasa menggunakan produk

  • masa pelepasan:2023-12-28 09:31:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:198
  • Penerangan pantas:

    Hualien,Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air sementara pengubah m

Kandungan artikel

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

HualienPembuat pengubah mengatakan pada tahap ini pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai,HualienPenyelamatan tenaga pengubah distribusi,HualienOil immersed experimental transformer,HualienPengetahuan asas pengubah kuasa, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

San CarlosKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Kebocoran minyak di flange looper

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


HualienTentang pengubahKontraindikasi semasa menggunakan produk



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Penghakiman cacat pengubah kuasa

KepercayaanFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Berapa banyak pengubah kuasa

Mod wayar pengubah jenis kering:


HualienTentang pengubahKontraindikasi semasa menggunakan produk



Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Keperlukan pemeriksaanIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

HualienPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Operasi pengubah tenggelam minyak

HualienMaklumat produk lain
  • ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

    ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

  • ArklowLif rumah tangga kecilMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuatan

    ArklowLif rumah tangga kecilMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuatan

  • Kafr KannaPenukar langkah-naik ACMasuk ke era pengembangan jenama

    Kafr KannaPenukar langkah-naik ACMasuk ke era pengembangan jenama

  • KopenhagenPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka b

    KopenhagenPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka b

  • KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

    KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

  • Saint-QuentinBridge boarding forklift bergerakKecergasan pasaran perusahaan

    Saint-QuentinBridge boarding forklift bergerakKecergasan pasaran perusahaan

  • Saint-QuentinPembuat jambatan naik bimbit 10 tonPengelasan dan pemakaian

    Saint-QuentinPembuat jambatan naik bimbit 10 tonPengelasan dan pemakaian

  • Saint-QuentinLif rumah tangga kecil 3 tingkatApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti

    Saint-QuentinLif rumah tangga kecil 3 tingkatApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat HualienTentang pengubahKontraindikasi semasa menggunakan produk memberi anda HualienTentang pengubahKontraindikasi semasa menggunakan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan HualienTentang pengubahKontraindikasi semasa menggunakan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HualienTentang pengubahKontraindikasi semasa menggunakan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HualienTentang pengubahKontraindikasi semasa menggunakan produk. HualienTentang pengubahKontraindikasi semasa menggunakan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HualienTentang pengubahKontraindikasi semasa menggunakan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!